ثبت نام
پاسخ 1 : طبق قوانین isc ، تنها کنفرانس هایی که در داخل ایران برگزار می شوند در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام isc ، نمایه می شوند.
کنفرانس های خارج از کشور نیاز به ثبت در این پایگاه ندارند و خود سازمان isc نیز این کنفرانس ها را ایندکس نمی نماید.
قابل ذکرست که کنفرانس های خارج از کشور از امتیاز لازم برخوردار بوده و نیاز به ایندکس شدن در isc ندارند.
پاسخ 2 : اطلاعیه مربوط به اقدام جهت چاپ و همچنین لیست مجلات مربوطه ، 14 روز مانده به برگزاری کنفرانس در صفحه اصلی سایت کنفرانس قرار خواهد گرفت و اطلاع رسانی لازم از طریق ایمیل و پیامک انجام خواهد شد.

پاسخ 3 :
اطلاعیه مربوطه 2 هفته قبل از برگزاری کنفرانس در وب سایت اعلام می شود. از طریق ایمیل و پیامک نیز اطلاع رسانی لازم صورت می پذیرد.
پاسخ 4 :
پس از پذیرفته شدن مقاله مراحل زیر را انجام دهید:
1- مراجعه به پنل کاربری و ثبت خدمات و پرداخت هزینه ها و انتخاب گزینه نوع ثبت نام را انتخاب کنید.

2-مقالات خود را جهت پرداخت هزینه از کادر سبز رنگ انتخاب مقاله جهت پرداخت هزینه ها انتخاب و با دکمه ثبت نام در خدمات انتخاب شده تایید نمایید.


3- دکمه پرداخت آنلاین هزینه و انجام مراحل پرداخت آنلاین توسط کارت بانکی و رمز دوم اینترنتی
پاسخ 5 :
پس از پذیرفته شدن مقاله مراحل زیر را انجام دهید:
1- مراجعه به پنل کاربری و ثبت خدمات و پرداخت هزینه ها و انتخاب گزینه نوع ثبت نام را انتخاب کنید.

2-مقالات خود را جهت پرداخت هزینه از کادر سبز رنگ انتخاب مقاله جهت پرداخت هزینه ها انتخاب و با دکمه ثبت نام در خدمات انتخاب شده تایید نمایید.


3- دکمه پرداخت آنلاین هزینه و انجام مراحل پرداخت آنلاین توسط کارت بانکی و رمز دوم اینترنتی


4- پس از انجام عملیات پرداخت می توانید از طریق سامانه از منوی ویرایش و وضعیت داوری مقالات گواهی موقت (نامه رسمی پذیرش و چاپ) را دانلود نمایید.
پاسخ 6 : پس از پذیرفته شدن مقاله مراحل زیر را انجام دهید:
1- مراجعه به پنل کاربری و ثبت خدمات و پرداخت هزینه ها و انتخاب گزینه نوع ثبت نام را انتخاب کنید.

2-مقالات خود را جهت پرداخت هزینه از کادر سبز رنگ انتخاب مقاله جهت پرداخت هزینه ها انتخاب و با دکمه ثبت نام در خدمات انتخاب شده تایید نمایید.


3- دکمه پرداخت آنلاین هزینه و انجام مراحل پرداخت آنلاین توسط کارت بانکی و رمز دوم اینترنتی


4- پس از انجام عملیات پرداخت می توانید از طریق سامانه از منوی ویرایش و وضعیت داوری مقالات گواهی موقت (نامه رسمی پذیرش و چاپ) را دانلود نمایید.

--------------------------------------
مقاله بعد از پرداخت وارد فرآیند اقدامات بعدی می شود و کلیه اخبار مربوطه از طریق وب سایت،پیامک و ایمیل اطلاع رسانی می شود.
پاسخ 7 :
هر نویسنده (صاحب پنل) مجاز به ارسال 4 مقاله از طریق پنل کاربری خود میباشد. چنانچه نویسنده ای مایل به ارسال مقالات بیشتری باشد باید توسط یک پنل جدید این کار را انجام دهد.
شرط پذیرش و چاپ مقاله نیز فقط منوط به پذیرش مقالات توسط کمیته علمی و پرداخت هزینه ثبت نام در کنفرانس می باشد.
پاسخ 8 :
کلیه مقالات پذیرفته شده توسط کمیته علمی و داوران (سخنرانی، پوستر) پس از پرداخت هزینه ثبت نام به صورت خودکار در فرآیند چاپ در کتابچه کنفرانس قرار خواهند گرفت.


1. پذیرش یا عدم پذیرش مقالات حداکثر 10 روز پس از ارسال آن مشخص می گردد.
2. پس از ارسال اصل مقاله ، وضعیت آن(پذیرش، پذیرش همراه با اصلاحات و یا عدم پذیرش) اعلام می گردد.

توجه: با توجه به حجم تعداد مقالات در روزهای پایانی ارسال مقاله ، کلیه مقالات پس از پذیرش و پرداخت هزینه وارد مجموعه مقالات و انجام سایر فرایندهای کنفرانس می گردند.
پاسخ 9 :
برای ارسال مقاله قبل از هر کاری بایستی در سامانه کاربران سایت ثبت نام کنید. سپس به ایمیل خود رفته و ایمیل ارسالی از طرف سیستم را مشاهده و بر روی لینک فعالسازی موجود در ایمیل کلیک کنید (اگر قبلاً ثبت نام کرده اید و برای رمز عبور شما خطا می دهد می توانید گزینه فراموشی رمز عبور را کلیک نموده و به ایمیل خود جهت دریافت رمز عبور جدید مراجعه نمائید). به سایت همایش بازگشته و وارد قسمت ورود در سامانه کاربران شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را در آنجا وارد نمایید. پس از ورود به سامانه کاربران جهت ارسال مقاله از منو های موجود به منوارسال مقاله بروید و فایل اصل مقاله را با فرمت DOC در سایت درج نمائید.


ارسال مقاله ازطریق ایمیل انجام نمی پذیرد و بدیهی است مقاله ارسالی از طریق ایمیل بررسی نمی گردد و فرآیند کار را با مشکل مواجه می سازد. ایمیل های کنفرانس صرفاً جهت پاسخ گوئی به نظرات، پیشنهادات، سؤالات، مشکلات و ... پژوهشگران در موارد خاص می باشد.
پاسخ 10 :
چنانچه پس از پذیرش نهایی درخواست ویرایش مقاله را دارید با دبیرخانه تماس حاصل نمایید.


نکات:

درخواست ویرایش در عنوان مقاله امکان پذیر نیست. (جایگزینی واژه هایی که تغییری در مفهوم بوجود نیاورد بلامانع است.)
چنانچه اسامی نویسندگان ویرایش گردد، باید با نویسندگان هماهنگ نمایید.
چنانچه ویرایش در متن مقاله باشد، نباید مفاهیم اصلی مقاله تغییر یابد در غیر اینصورت باید مقاله مجددا ارسال تا به داوری ارجاع شود.
آخرین مهلت ویرایش مقاله 2 روز پس از آخرین مهلت ارسال مقالات می باشد و پس از آن هیچ ویرایشی پذیرفته نمی شود.
تغییر مشخصات مقاله ( شامل عنوان فارسی ، عنوان انگلیسی ، مشخصات نویسندگان فارسی و انگلیسی و کلمات کلیدی) در پنل کاربری برعهده مدیر پنل می باشد. جهت باز شدن ویرایش مشخصات در پنل با دبیرخانه تماس حاصل نمایید.
پاسخ 11 : به قسمت راهنمای ثبت نام و نگارش مقالات در منوی بالای سایت مراجعه نموده و ضمن مطالعه توضیحات، فرم ها و دستورالعمل های لازم را دریافت نمائید.

پاسخ 12 : مقالات مروری که درباره موضوعات جدید باشند و مطالب جدیدی در آنها آورده شود مورد پذیرش قرار می گیرند اما اولویت ارائه شفاهی با مقالات پژوهشی می باشد.

به منظور گسترش و پيشبرد و ارتقاي علمي و توسعه کمي و کيفي ادبیات و فرهنگ و بهبود بخشيدن به امور آموزشي و پژوهشي در زمينه هاي زبان و ادب ، فرهنگ و تاریخ، دوازدهمین کنفرانس بین المللی مطالعات زبان،ادبیات، فرهنگ و تاریخ در چندین محور تخصصی همراه با سخنرانی و ارایه مقاله، کارگاه تخصصی و هم اندیشی علمی با همکاری استادان داخلی و خارجی در کشور گرجستان شهر تفلیس برگزار خواهد گردید.
بازدید امروز
10
بازدید دیروز
12
بازدید کل
186,312
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !